Często zadawane pytania

 

Czy mogę dokonać w Euformie zakupów online?

Zdecydowanie tak. W naszej ofercie znajdziecie całą grupę produktów, które są dostępne chwilę po ich zamówieniu. Aby zakupy były jeszcze łatwiejsze i intuicyjne, przy każdym z takich produktów widoczna jest ikona koszyka. Jeżeli jednak Nasz piktogram pozostanie niezauważony, wystarczy użyć filtra DOSTĘPNOŚĆ i wybrać „możliwość kupienia online”.

 

Jakie istnieją opcje dostawy w sklepie online?

Oferujemy Wam dwie metody dostawy: wysyłkę firmą kurierską pod wskazany adres lub odbiór osobisty w jednym z naszych salonów. Wystarczy wybrać najwygodniejszą metodę.

 

Jaki jest koszt dostawy w sklepie online?

Przy zakupach w sklepie online powyżej 200 zł, oferujemy transport gratis. Poniżej tej kwoty, koszt transportu wynosi 15 zł. Jeśli chcesz, żebyśmy wycenili koszt transportu za granicę, prosimy o kontakt – tel.: +48 789 449 988, mail: halo@euforma.pl

 

Czy mogę zwrócić produkty kupione w sklepie online?

Oczywiście tak. Każdemu z naszych Klientów, czyli konsumentów w rozumieniu prawa cywilnego przysługuje możliwość zwrotu towaru w ciągu 14 dni od jego otrzymania.

 

Co mam zrobić jeśli towar jest uszkodzony?

W przypadku składania reklamacji wystarczy nas poinformować – tel.: +48 789 449 988, mail: halo@euforma.pl. Zajmiemy się tym niezwłocznie.

Przy odbiorze przesyłki od kuriera prosimy o sprawdzenie zawartości w obecności kuriera, szczególnie jeśli na opakowaniu są widoczne skazy warto poświęcić temu nieco więcej czasu. Jeżeli zauważycie uszkodzenie najlepszym rozwiązaniem będzie nieprzyjęcie przesyłki. W takiej sytuacji także prosimy o kontakt z Nami.

 

W jakich miastach można odwiedzić wasze salony?

Do tej pory zagościliśmy w trzech miastach. Mamy nadzieję spotkać się z Wami w Bydgoszczy, Gdańsku, Katowicach lub Warszawie. Dokładne adresy znajdziesz na stronie kontakt (https://euforma.pl/kontakt/)

 

Czy mogę zamówić produkt bez konieczności wizyty w salonie?

Gdy wizyta w jednym z naszych salonów jest niemożliwa, zawsze chętnie pomożemy Wam w zdalnych zakupach. Niezależnie od metody kontaktu (telefon lub mail), Nasz konsultant krok po kroku pomoże Wam w złożeniu zamówienia. Po konfiguracji interesującego Was produktu otrzymacie gotowe zamówienie, wraz ze szczegółami dotyczącymi opłaty za zamówienie na wskazany adres mailowy.

 

Czy przy zamówieniu mebli wymagana jest wpłata zaliczki?

Tak, gdy zamówienie zostanie już w pełni skonfigurowane do jego realizacji potrzebna jest wpłata zaliczki w wysokości 40% wartości zamówienia. Pozostała kwota pozostanie do uregulowania przed dostawą lub odbiorem zamówienia.

 

W jaki sposób mogę opłacić zamówienie?

W naszych salonach zamówienie można opłacić kartą płatniczą lub gotówką. Istnieje również możliwość wykonania przelewu na nasz rachunek bankowy. W przypadku produktów dostępnych w sklepie online, sugerujemy skorzystanie z płatności w bezpiecznym systemie eCard (przelew ekspresowy lub karta płatnicza).

 

Czy mogę dokonać u Was zakupów na raty?

Tak, oferujemy atrakcyjny system ratalny. O szczegóły zapytaj naszego Konsultanta, przed złożeniem zamówienia.

 

Czy w Waszych salonach mogę dobrać wykończenie mebla do moich potrzeb?

Oczywiście, w każdym z Naszych salonów posiadamy niezbędne do tego próbki i wzorniki materiałów. Wybór jest bardzo szeroki a decyzja może być niełatwa, dlatego chętnie pomożemy Ci w doborze odpowiedniego wykończenia.

 

Jestem projektantem. W jaki sposób mogę uzyskać dostęp do brył oferowanych produktów?

Każdy z oferowanych przez nas produktów posiada swoją odrębna kartę oraz model 3D. Obie te zakładki są dostępne poniżej opisu produktu. Jeżeli model 3D pozostaje niewidoczny, niezmiennie zalecamy kontakt z Nami. Rozwiążemy dla Was tę kwestię.

halo@euforma.pl

 

Jako projektant w jakim zakresie mogę liczyć na Wasza pomoc w realizacji projektów moich Klientów?

Ze swojej strony gwarantujemy Wam kompleksowe działania i wsparcie. Każdy z naszych salonów posiada strefy pracy, gdzie pośród wszystkich niezbędnych pomocy, wzorników i próbników tkanin i niezmiennie pysznej kawie, wspólnie zrealizujemy projekt. Istnieje również możliwość wypożyczenia interesujących Was próbników. Zawsze chętnie odpowiemy na Wasze potrzeby.

 

Jaki jest termin realizacji zamówień?

Większość produktów z naszej oferty produkowana jest na indywidualne zamówienie co daje możliwość własnych kompozycji elementów wyposażenia. Termin realizacji w takich przypadkach pozostaje do ustalenia z jednym z naszych Konsultantów. W naszej ofercie skupiamy ponad 50 producentów i większość z nich posiada swój indywidualny termin realizacji. Dlatego, zachęcamy Was do kontaktu. Wystarczy nam informacja jaki producent oraz produkt Was interesuje, a my podamy Wam przybliżony termin realizacji. W pozostałych przypadkach gdzie produkty są już wyprodukowane natychmiast zajmujemy się realizacją zakupu.

 

 Czy w salonach znajdę wszystkie produkty z Waszej oferty?

Choć sami chcielibyśmy gościć w naszych salonach wszystkie dobra naszych producentów, staramy się przybliżyć Wam ich znaczną część. Na naszych ekspozycjach znajdziecie dziesiątki produktów w różnych wykończeniach i konfiguracjach.

 

Czy oferujecie także pomoc w projektowaniu?

Wiemy, że wyposażanie wnętrz często wykracza poza katalogowe działania, dlatego chętnie Wam pomożemy. W naszej ofercie znajdują się producenci, którzy chętnie opracują dla Was mebel od podstaw. W takim przypadku wystarczy pomocniczy rysunek. Równie chętnie pomożemy Wam w skonfigurowaniu produktów na miarę Waszych potrzeb i dopasowaniu ich do wnętrza.

 

Czy usługa transportu zawiera także możliwość wniesienia i ustawienia zakupionych mebli?

Oczywiście tak. Chcemy odpowiadać na Wasze potrzeby, dlatego sami możecie zdecydować w jaki sposób otrzymacie swoje zamówienie oraz wybrać jego dodatkowe możliwości. Wystarczy zdecydować czy transport zamówienia powinien zawierać usługę wniesienia i ustawienia mebli. Gwarantujemy Wam najlepszy serwis.

 

Czy mogę zakupić produkty z opcja dostawy poza granice Polski?

Nie ma dla nas rzeczy niemożliwych, dlatego zawieziemy Wasze zamówienia tam, gdzie tego potrzebujecie. W takim przypadku wystarczy, że skontaktujecie się z nami, a my zorganizujemy i wycenimy dla Was transport.

tel.: +48 789 449 988, mail: halo@euforma.pl