Często zadawane pytania

 

Czy mogę dokonać w Euformie zakupów online?

Zdecydowanie tak. W naszej ofercie znajdziecie całą grupę produktów, które są dostępne na 'koszyk’. Aby zakupy były jeszcze łatwiejsze i intuicyjne, przy każdym z takich produktów widoczna jest ikona koszyka. Jeżeli jednak Nasz piktogram pozostanie niezauważony, wystarczy użyć filtra DOSTĘPNOŚĆ i wybrać „możliwość kupienia online”.

 

Jakie istnieją opcje dostawy w sklepie online?

Oferujemy Wam dwie metody dostawy: wysyłkę firmą kurierską pod wskazany adres lub odbiór osobisty w jednym z naszych salonów lub magazynów. Wystarczy wybrać najwygodniejszą metodę.

 

Jaki jest koszt dostawy w sklepie online?

Koszty dostawy dla zamówień złożonych na stronie www.euforma.pl oraz w naszych salonach stacjonarnych to:

Odbiór osobisty w naszych salonach lub magazynach mieszących się w Bydgoszczy, Gdańsku, Katowicach, Warszawie oraz Wrocławiu – darmowy.

Standardowa dostawa kurierem na terenie Polski, obejmująca dostarczenie pod wskazany adres, bez wniesienia to 10 zł dla produktów małogabarytowych oraz 99 zł dla produktów gabarytowych.

Jeśli chcesz, żebyśmy wycenili koszt transportu za granicę, prosimy o kontakt – tel.: +48 789 449 988, mail: halo@euforma.pl

Istnieje możliwość skorzystania z dostawy PREMIUM, która obejmuje wniesienie, rozpakowanie, ustawienie i drobny montaż. Dostawa ta dostępna jest na terenie całej Polski, bez względu na lokalizację. Zapewniamy konkurencyjną ofertę na indywidualne zapytanie.

 

Czy mogę zwrócić produkty kupione w sklepie online?

Każdemu z naszych Klientów, czyli konsumentów w rozumieniu prawa cywilnego przysługuje możliwość zwrotu towaru, który nie jest na indywidualne zamówienie, w ciągu 14 dni od jego otrzymania. Produkty na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotom.

 

Co mam zrobić jeśli towar jest uszkodzony?

W przypadku składania reklamacji wystarczy nas poinformować – tel.: +48 789 449 988, mail: halo@euforma.pl. Zajmiemy się tym niezwłocznie.

Przy odbiorze przesyłki od kuriera prosimy o sprawdzenie zawartości w obecności kuriera, szczególnie jeśli na opakowaniu są widoczne skazy warto poświęcić temu nieco więcej czasu. Jeżeli zauważycie uszkodzenie najlepszym rozwiązaniem będzie nieprzyjęcie przesyłki. W takiej sytuacji także prosimy o kontakt z Nami.

 

W jakich miastach można odwiedzić wasze salony?

Do tej pory zagościliśmy w pięciu miastach. Mamy nadzieję spotkać się z Wami w Bydgoszczy, Gdańsku, Katowicach, Warszawie lub Wrocławiu. Dokładne adresy znajdziesz na stronie kontakt TUTAJ

 

Czy mogę zamówić produkt bez konieczności wizyty w salonie?

Gdy wizyta w jednym z naszych salonów jest niemożliwa, zawsze chętnie pomożemy Wam w zdalnych zakupach. Niezależnie od metody kontaktu (chat, telefon lub mail), Nasz konsultant krok po kroku pomoże Wam w złożeniu zamówienia. Po konfiguracji interesującego Was produktu otrzymacie gotowe zamówienie, wraz ze szczegółami dotyczącymi opłaty za zamówienie na wskazany adres mailowy.

 

Czy przy zamówieniu mebli wymagana jest wpłata zaliczki?

Tak, gdy zamówienie zostanie już w pełni skonfigurowane do jego realizacji potrzebna jest wpłata zaliczki w wysokości 50% wartości zamówienia. Pozostała kwota pozostanie do uregulowania przed dostawą lub odbiorem zamówienia.

 

W jaki sposób mogę opłacić zamówienie?

W naszych salonach zamówienie można opłacić kartą płatniczą lub gotówką. Istnieje również możliwość wykonania przelewu na nasz rachunek bankowy. W przypadku produktów dostępnych w sklepie online, sugerujemy skorzystanie z płatności w bezpiecznym systemie PayU (przelew ekspresowy lub karta płatnicza).

 

Czy mogę dokonać u Was zakupów na raty?

Tak, oferujemy atrakcyjny system ratalny. O szczegóły zapytaj naszego Konsultanta, przed złożeniem zamówienia. Przy zamówieniach online można skorzystać z systemu rat PayU.

 

Czy w Waszych salonach mogę dobrać wykończenie mebla do moich potrzeb?

Oczywiście, w każdym z Naszych salonów posiadamy niezbędne do tego próbki i wzorniki materiałów. Wybór jest bardzo szeroki a decyzja może być niełatwa, dlatego chętnie pomożemy Ci w doborze odpowiedniego wykończenia. Przy zakupach zdalnych istnieje możliwość wypożyczenia próbnika.

 

Jestem projektantem. W jaki sposób mogę uzyskać dostęp do brył oferowanych produktów?

Każdy z oferowanych przez nas produktów posiada swoją odrębna kartę oraz model 3D. Obie te zakładki są dostępne poniżej opisu produktu. Jeżeli model 3D pozostaje niewidoczny, niezmiennie zalecamy kontakt z Nami halo@euforma.pl. Rozwiążemy dla Was tę kwestię.

 

Jako projektant w jakim zakresie mogę liczyć na Waszą pomoc w realizacji projektów moich Klientów?

Ze swojej strony gwarantujemy Wam kompleksowe działania i wsparcie. Każdy z naszych salonów posiada strefy pracy, gdzie pośród wszystkich niezbędnych pomocy, wzorników i próbników tkanin i niezmiennie pysznej kawie, wspólnie zrealizujemy projekt. Istnieje również możliwość wypożyczenia interesujących Was próbników. Zawsze chętnie odpowiemy na Wasze potrzeby.

 

Jaki jest termin realizacji zamówień?

Większość produktów z naszej oferty produkowana jest na indywidualne zamówienie co daje możliwość własnych kompozycji elementów wyposażenia. Skupiamy ponad 80 producentów i większość z nich posiada swój indywidualny termin realizacji, który jest widoczny na stronie produktu. Finalny termin zamówienia potwierdzi nasz Konsultant po złożeniu zamówienia.  Posiadamy też w ofercie produkty z szybką dostawą, których czas realizacji wynosi do 2 dni roboczych. Jak znaleźć takie produkty? Wystarczy przefiltrować produkty filtrem 'szybka dostawa’.

 

Czy w salonach znajdę wszystkie produkty z Waszej oferty?

Choć sami chcielibyśmy gościć w naszych salonach wszystkie dobra naszych producentów, staramy się przybliżyć Wam ich znaczną część. Na naszych ekspozycjach znajdziecie dziesiątki produktów w różnych wykończeniach i konfiguracjach.

 

Czy oferujecie także pomoc w projektowaniu?

Wiemy, że wyposażanie wnętrz często wykracza poza katalogowe działania, dlatego chętnie Wam pomożemy. W naszej ofercie znajdują się producenci, którzy chętnie opracują dla Was mebel od podstaw. W takim przypadku wystarczy pomocniczy rysunek. Równie chętnie pomożemy Wam w skonfigurowaniu produktów na miarę Waszych potrzeb i dopasowaniu ich do wnętrza.

 

Czy usługa transportu zawiera także możliwość wniesienia i ustawienia zakupionych mebli?

Standardowa dostawa obejmuje dostarczenie pod wskazany adres, bez wniesienia. Chcemy odpowiadać na Wasze potrzeby dlatego macie możliwość skorzystania z dostawy PREMIUM, która obejmuje wniesienie, rozpakowanie, ustawienie i drobny montaż. Dostawa ta dostępna jest na terenie całej Polski, bez względu na lokalizację. Zapewniamy konkurencyjną ofertę na indywidualne zapytanie. Gwarantujemy Wam najlepszy serwis.

 

Czy mogę zakupić produkty z opcja dostawy poza granice Polski?

Nie ma dla nas rzeczy niemożliwych, dlatego zawieziemy Wasze zamówienia tam, gdzie tego potrzebujecie. W takim przypadku wystarczy, że skontaktujecie się z nami, a my zorganizujemy i wycenimy dla Was transport.

tel.: +48 789 449 988, mail: halo@euforma.pl