KAFTI

Kafti Design to polska firma, która została stworzona przez dwie siostry – Monikę Brauntsch i Sonię Słaboń. Bardzo ciekawa jest historia nazwy tej marki – pochodzi ona od armeńskiej baśni o cudownym, barwnym ptaku, który ożywił wnętrze pałacu. Można powiedzieć, że produkty firmy Kafti nawiązują swoim wyglądem do tej opowieści – niezwykle kolorowe i radosne, z pewnością wniosą wiele pozytywnej energii do każdego miejsca, w którym zostaną umieszczone.

Znajdź nasze produkty również stacjonarnie

KAFTI Bydgoszcz

KAFTI Warszawa

KAFTI Gdańsk

KAFTI Katowice

Kafti - atrakcyjne i niebanalne akcesoria do Twojego mieszkania

W ofercie marki Kafti można znaleźć szeroki wybór różnych akcesoriów do mieszkania. Wśród nich znajdują się przede wszystkim abażury na lampy, ale też podkładki na stół czy poduszki. Cechą charakterystyczną tych produktów jest to, że są one przeznaczone do samodzielnego montażu - klient otrzymuje zamówiony przedmiot w płaskim pudełku. Akcesoria Kafti są również bardzo ciekawe pod względem wizualnym - cechuje je prostota, a zarazem oryginalność. Są wielokolorowe i radosne - dlatego, jeśli zdecydujesz się na umieszczenie któregoś z tych przedmiotów w swoim mieszkaniu, na pewno nie pozostanie on niezauważony.

Akcesoria Kafti to doskonała propozycja do Twojego salonu czy sypialni. Część z modeli świetnie sprawdzi się również w pokoju dziecięcym. Jednak dom, to nie jedyne miejsce, gdzie te przedmioty będą się dobrze prezentowały - idealnie wpiszą się również w klimat restauracji, kawiarni, świetlicy czy...bawialni. Nie ma chyba osoby, której by się nie spodobały!

Kafti - marka przyjazna dla środowiska

Dla twórczyń marki Kafti niezwykle ważne są kwestie związane z ekologią. Dlatego produkcja ich wyrobów odbywa się w oparciu o przetwarzalne materiały, a same metody ich wytwarzania są nieinwazyjne wobec środowiska. Oprócz tego, właścicielki firmy angażują się też w działania społeczne - są one między innymi współtwórczyniami akcji Mała Rzecz, mającej na celu wspieranie edukacji dzieci mieszkających w uboższych rejonach świata. Kolejną ich inicjatywą jest "The Spirits of Poland”, której celem jest promocja naszego rodzimego designu na świecie.