Drodzy Klienci, Kontrahenci i Współpracownicy!

Za nami czas pełen niepewności, wyzwań i trudności. Dotknęły nas dynamiczne i negatywne zmiany rynkowe, na które nałożyły się błędy popełnione przez nas w ostatnim czasie naszego działania. Wynikające z nich zachwianie naszej płynności finansowej niestety skutkowało spadkiem jakości naszych usług – tak wobec Klientów Indywidualnych jak i naszych Kontrahentów.

Przepraszamy wszystkich Was, których dotknęły trudności z jakimi się zmagamy.

Komplikacje i opóźnienia związane z dostarczaniem zamówień oraz płynnym regulowaniem zobowiązań to sytuacja, która nigdy nie powinna mieć miejsca.

W trosce o dobro naszych Klientów i Kontrahentów podejmowaliśmy decyzje i działania naprawcze. Obecnie aby móc skupić się na obsłudze wszystkich zamówień, podjęliśmy decyzję o czasowym zamknięciu naszych salonów stacjonarnych.

Naszym celem jest realizacja wszystkich zamówień. Obsługę Klientów prowadzi Zespół Biura Obsługi Klienta. Dokładamy wszelkich starań aby jak najszybciej zająć się sprawą każdego Klienta i przekazać informację o statusie zamówienia wraz z określeniem możliwości jego realizacji.

Jako Biuro Obsługi Klienta dostępni jesteśmy pod adresem: bok@euforma.pl

Stworzyliśmy Euformę ponad 7 lat temu jako miejsce promujące najlepsze polskie wzornictwo i polskie marki. Euforma to także organizacja, która w swoich działaniach wyznaczała wysokie standardy obsługi i współpracy. Niestety w ostatnim czasie nie potrafiliśmy realizować tych ważnych dla nas założeń. Tym mocniej przepraszamy za wszystkie negatywne konsekwencje naszych problemów.

 

W imieniu Euformy:

podpis

 

 

Rafał Krukowski