Odbiór zamówienia

 

Drogi Kliencie! Prosimy o dokładne zapoznanie się z poniższymi informacjami dotyczącymi odbioru przesyłki:

1. Twoje zamówienie wysyłane jest we współpracy z zewnętrznymi firmami. Dlatego prosimy o przygotowanie się do odbioru przesyłki i poświęcenie czasu na sprawdzenie zwartości w obecności dostawcy. Zapobiega to ewentualnym komplikacjom w przypadku składania reklamacji.

2. Jeśli zawartość Twojej paczki nosi jakiekolwiek ślady uszkodzeń, kurier ma obowiązek spisać protokół; jest to dokument niezbędny do rozpoczęcia ewentualnej procedury reklamacji. Co bardzo ważne, protokół ten musi zostać spisany w obecności odbierającego przesyłkę oraz kuriera w momencie jej dostarczenia.  Protokoły spisane z opóźnieniem niestety bardzo często są rozpatrywane odmownie przez firmy kurierskie.

Uwaga! Zdarza się, że kurierzy wpisują do protokołu niepełne informacje, lub informują, że nie posiadają takiego dokumentu. Prosimy wówczas o spisanie protokołu ręcznie, z jak największą ilością informacji. Skróci to czas procedowania przez nas formalności związanych z reklamacją.

3. W przypadku pojawienia się nieprawidłowości, zalecamy fotografowanie paczki na każdym etapie rozpakowywania. Ważny jest zarówno stan opakowania zewnętrznego, elementów zabezpieczających, jak i samej zawartości.

Pamiętaj, że po odbiorze, przejmujesz odpowiedzialność za przesyłkę. Prosimy o zgłoszenie zauważonych uszkodzeń niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki. Zgłoszenie powinno zawierać protokół spisany podczas dostawy, fotografie uszkodzonego opakowania i wady produktu, informację jakiego mebla (model) dotyczy reklamacja oraz numer dokumentu (zamówienia/faktury/WZ).

Reklamację złóż w formie pisemnej lub mailowo u swojego doradcy bądź na adres halo@euforma.pl.

Więcej o reklamacjach dowiesz się tutaj.